Новини

    РАЙОННИЙ СЕМІНАР на базі Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст. №1для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою навчання

    РАЙОННИЙ СЕМІНАР на базі Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст. №1для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою навчання


    РАЙОННИЙ СЕМІНАР 
    на базі Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст. №1
    для вчителів,
     які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами 
    за індивідуальною формою навчання
    «Особливості працездатності й реабілітація школярів з особливими освітніми потребами»
    19.03.2015 р.
     
     Не можна вимагати від дитини неможливого – до певного
    рівня і певного кола знань різні діти йдуть по-різному.
    В.Сухомлинський
       Вимогою сьогодення є удосконалення якості освіти для дітей з особливими потребами, створення умов для реалізації індивідуальних можливостей кожної дитячої особистості.
       З 1 вересня 2014-2015 н.р. впроваджено новий Державний стандарт  початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми  потребами. Документ визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою (згідно нормативно-правової бази).
       З метою формування професійної компетентності вчителів  загальноосвітніх установ щодо особливостей надання освітніх послуг дітям з психофізичними порушеннями  розвитку 19 березня 2015 року на базі Шаргородської СЗШ І-ІІІ ст. №1 відбувся семінар-практикум вчителів, які працюють за індивідуальною формою навчання.  
       На семінарі розглядалися такі питання:
    *       Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами;
    *       Використання мовних ігор і дидактичних матеріалів для роботи над виправленням недоліків мовлення;
    *       Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу до дітей з порушеннями опорно-рухового апарату в умовах індивідуального навчання;
    *       Психічні розлади, які можна корегувати у молодших школярів.
       Учасниками семінару були вчителі, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами за індивідуальною формою навчання.
       Спільне обговорення проблематичних аспектів з досвіду роботи, обмін досвідом, вироблення рекомендацій посприяло переосмисленню учасниками семінару підходів до змістового наповнення  і структурування уроків; визначення пріоритетів при формуванні життєвої компетентності у дітей з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку.
       На майстер-класах консультанти ШР ПМПК (Куцолапська А.М., Петрук Н.І., Задерей Н.І.) продемонстрували приклад здійснення під час уроків системи корекційних заходів, спрямованих на опанування учнями навчального матеріалу. А вчителі індивідуального навчання Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст. (Боднажевська Г.В., Просянюк М.С.) підготували відео-фрагменти уроків та змістовне портфоліо дітей з особливими освітніми потребами, де показали свої вміння викликати довіру учня, психологічно налаштувати його до взаємодії на уроці, посилити пізнавальний інтерес. 
        Учасників семінару об’єднувало те, що ніхто з них не бачить свою роботу лише як роботу. Це їх життя. Життя задля того, щоб зробити світ дитини з особливими потребами щасливим і радісним.
       Були роздані методичні рекомендації адресовані для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами та змістовні буклети з відповідної тематики.
    Завідувач ШР ПМПК
    Альона Куцолапська 

      

     



    22.03.2015 | Aдмін

    Вернутись назад