Новини

    3 грудня 2015 року на базі Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінар для асистентів вчителів

    3 грудня 2015 року на базі Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінар для асистентів вчителів

     



    3 грудня 2015 року на базі Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст. відбувся районний семінар для асистентів вчителів на тему: «Аспекти роботи асистента учителя в умовах дошкільних та                      загальноосвітніх установ».
     
     Організаторами семінару були:
     
    • районний методичний кабінет (Гуменюк В.А., завідуюча ШРМК),
    • районна психолого-медико-педагогічна консультація (Куцолапська А.М., завідувач ШР ПМПК)
     Метою проведеного заходу було ознайомлення з актуальними питаннями щодо діяльності роботи асистента вчителя та надання методичної допомоги працівникам закладу, які працюють з інклюзивними дітьми.
    Завдання заходу:
    • розгляд нормативно-правових документів на 2015-2016 н.р.;
    • опрацювання методичних рекомендацій для фахівців, які працюють у інклюзивних класах;
    • представлення буклету;
    • презентація на тему: «Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»;
    • перегляд відеофільму «Дивись на нас, як на рівних»
    • відвідування корекційних занять;
    • перегляд відео притчі «Два глечика»;
    • відвідування виставки робіт дітей з особливими освітніми потребами «Повір у себе».
       Очікувані результати:
    • формування інноваційного підходу асистентів-вчителів  в умовах інклюзивного навчання;
    • формування потреби асистента-вчителя у самоосвіті, навчанні, фаховому зростанні;
    • зростання загальної фахової майстерності та професійної компетентності асистентів-вчителів. 

      

     Робоча програма:

                       Теоретичний блок:
    1.  Нормативно-правова документація щодо інклюзивного навчання на базі Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст. Обмін досвідом. Куцолапська А.М., завідувач ШР ПМПК;
     2. Теоретичні підходи до інклюзивного навчання. Томчук С.С., директор Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст.;
    3. Аспекти роботи вчителів початкової ланки  у інклюзивному класі. Рошак І.Ф., вчитель 2 класу;
    4. Діяльність асистента-вчителя у інклюзивному класі. Співпраця між навчальними закладами. Просянюк М.С., Морозюк Т.О., асистенти - вчителів Клекотинської та Мурафської СЗШ І-ІІІ ст.
     
    Практичний блок:
    1.   Комплексне корекційне заняття на розвиток емоційно-вольової та пізнавальної сфери у молодших школярів початкової ланки, які потребують корекції розумового та фізичного розвитку з ученицею 2-Б інклюзивного класу (Куцолапська А.М. – корекційний педагог Клекотинської СЗШ І-ІІІ ст.;
     
    2. Логопедичне заняття з розвитку зв’язного мовлення через ігри та вправи для розвитку дрібної моторики рук з ученицею 2-Б інклюзивного класу (Просянюк М.С. – асистент вчителя Клекотинської СЗШ І-ІІІ);
     
     Крім цього були підведенні підсумки районного семінару; обговорено пріоритети науково-методичної роботи фахівців, які відповідають за інклюзивне навчання.
     
    Представлена та опрацьована методична розробка для  вчителів початкових класів на тему: «Методичні рекомендації щодо організації роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах навчальних закладів», схвалено на засіданні методичної ради Шаргородського районного методичного кабінету (протокол №  4  від  18.11.2015 р.).


    08.12.2015 | Aдмін

    Вернутись назад